یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۲

منتخب مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی؛

کتابخانه‌های عمومی می‌توانند در تحقق شعار سال نقش‌آفرین باشند

تاکستان

احمد لشگری رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان تاکستان با عباس بیگدلی نماینده منتخب مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قزوین، احمد لشگری رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان تاکستان با عباس بیگدلی نماینده منتخب مردم تاکستان در دوازدهمین مجلس شورای اسلامی دیدار و در رابطه با راهکارهای توسعه فعالیت های فرهنگی، افزایش کیفیت خدمات رسانی کتابخانه های عمومی در شهرستان تاکستان و لزوم حمایت مسئولان گفتگو کرد.

عباس بیگدلی نماینده منتخب مردم تاکستان در دوزادهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این دیدار، اعتلای فرهنگ و توسعه مطالعه مفید را از مهمترین عوامل توسعه همه جانبه کشور عنوان کرد.

وی افزود: تحقق شعار سال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم، مستلزم همت و اراده همگانی است و کتابخانه ها در این راستا می توانند نقش کلیدی داشته باشند که برای رسیدن به این هدف مهم، از حمایت کتابخانه ها دریغ نخواهیم کرد.

بیگدلی یادآور شد: در جهش تولید تنها بحث اقتصادی مطرح نیست بلکه تمامی حوزه ها از جمله حوزه فرهنگی مدنظر است و تمامی دستگاه های اجرایی باید پای کار بیایند.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان تاکستان در این دیدار ضمن ابلاغ پیام تبریک مهدی رمضانی، دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور به این نماینده منتخب، اظهار داشت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی نقش مهمی در انعکاس خواسته ها و نیازهای آحاد مختلف جامعه دارند که یکی از مهمترین این نیازها، مسائل فرهنگی و کتاب و کتابخوانی است.

احمد لشگری در این دیدار ضمن اشاره به اقدامات انجام شده در کتابخانه های عمومی تاکستان، خاطرنشان کرد: برنامه های خوبی در کتابخانه های عمومی تاکستان انجام شده که امید است با همراهی و همکاری مسئولان و مدیران، گام های بلندتری در راستای توسعه فرهنگی کشور برداریم.

تاکستان

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
1 + 2 =